marți, 1 septembrie 2009

Marea, Soarele si cu mine...

    Marea...un taram nesfarsit...un loc in care iti poti ineca toate problemele, framantarile, grijile, nelinistile, ca apoi sa mai incepi o data viata, cu bune si cu rele, cu fericire si durere, cu zambete si lacrimi...Asta este viata! Daca toate acestea ar lipsi, nu am mai reusi sa ne cunoastem sufletul, nu am sti cine suntem cu adevarat…pur si simplu am trai in continuare, fara nici un obiectiv, fara nici un scop..Doar…zi de zi, obisnuinta.
    Marea…ma intreb cum ar fi fost daca nu as fi cunoscut-o, in toata splendoarea ei, in infinitate…Am descoperit-o acum multi ani, pe vremea cand eram copil. In fiecare an am reusit sa ne intalnim, cu ajutorul Lui. In fiecare an o vedeam cum zburda fericita la aparitia mea…si ma invaluia cu bratele ei uriase, protejandu-ma…de oameni. Pe zi ce trece ma indragosteam din ce in ce mai mult.
    M-am trezit intr-o dimineata calda de vara auzindu-i valurile cum se spargeau neincetat de dig...cum am deschis geamul briza marii m-a infrigurat, un fior rece, dar in acelasi timp fierbinte, mi-a inmuiat corpul instantaneu...eram lipsit de reflexe...m-am asezat pe scaun cu mainile pe pervaz tinandu-mi capul, privind marea cum isi dezvaluie trupul ud...un trup perfect, fara nici un defect...soarele isi facea si el aparitia din orizont, trimitand razele, una cate una, in camera goala. Marea stralucea de fericire, valurile parca strigau catre mine “Vino, vino, te astept...”
    Acum suntem doar noi: Marea, Soarele si cu mine. Trio-ul perfect intr-o lume perfecta…Ahhh….dar…oare visez sau…chiar e realitate?
    E realitate! Apa tocmai mi-a udat picioarele…

    Multumesc pentru Mare, Dumnezeule...

13 comentarii:

  1. Welcome back! ma bucur ca te-ai bucurat de vacanta....nu-i asa k mare e superba?only if u stop and watch...feeling it!

    RăspundețiȘtergere
  2. *acum mi-am dat si eu seama...ma bucur ca te-ai bucatar...pfff tare sunt=)))

    RăspundețiȘtergere
  3. din prea multa curiozitate voiam sa te intreb cum afost la mare:)) dar mi-ai usurat munca...app bine ai revenit:p;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anne-Mary: multumeeeeesc! marea e extraordinara...o ador...am facut foarte multe poze si o sa-mi ramana amintire pana la anul...deja mi-e dor de ea...:-< mi-am pus castile de la mp3 in urechi si m-am dus pe dig unde nu prea erau oameni...m-am simtit asa bine departe de tot ce e in lumea asta8->

    @elena: multumesc mult!!;;) pai...am cautat cazare vreo 3 ore:)) pana la urma Dumnezeu ne-a ajutat si am gasit-o pe cea mai buna:conditii excelente, priveliste unica(spre mare), pret avantajos, intr-o zona mai linistita, dar la 2 minute de plaja. am inotat foarte mult(ma oftic totusi ca nu a fost apa un pic mai linistita ca o taiam la georgieni:))), nu m-a usturat pielea mai deloc si n-am folosit pic de crema(lucru ce in anii trecuti nu s-a intamplat niciodata)...in rest, relaxare, admiratie, visare, liniste, pregatire pentru ce urmeaza: facultatea!

    va multumesc tuturor pentru urari si pentru bunatatea voastra.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa personificarea si cararcterizarea Marii. Ma regasesc un pic in cuvintele tale.
    Mi-a placut ideea de "trio perfect":D

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu incep cu mustrarile -> foarte rau ca n-ai folosit crema. Nu doar ca pielea ta o sa imbatraneasca prematur ci te expui unor riscuri precum cancerul, caderea parului, albirea prematura si altele.
    Acum, parerile de bine, pentru ca las deliciile pentru final, precum desertul. Cred ca toti cititorii se bucura ca te-ai intors (si sa sti ca vrem mai multe poze, ca tot ai precizat ca ai facut o gramada). Ne bucuram pentru tine, ca te-ai simtit bine si ai venit cu forte proaspete.
    Si... succes la facultate :D

    P.S.: uneori valurile sunt crude.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce dragut... e fain ca te-ai simtit bine si ca ai profitat de timpul petrecut la mare ! :x Bine ai revenit :)

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc mult Ioan! Am scris postul asta exact pe malul marii8->

    Terra sa stii ca a fost prima data cand nu m-a usturat pielea...si am continuat sa cred ca o sa-mi fie bine, si asa a fost:X da, sunt niste chestii medicale care poti sa le patesti daca nu te protejezi, insa...daca e ceva, sa fie. o sa pun mai multe poze imediat ce fac o selectie:D >:D<

    elena, iti multumesc pentru primire. a fost superb la mare:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci mult pentru comentariu!
    Uite ca si eu sunt copil :P

    RăspundețiȘtergere
  10. e atat de bine sa-ti pierzi nelinistile si supararile la marginea zarii!!
    cred ca a fost minunat!
    p.s.: astept urmatoarea piesa! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase poze, linistitoare si romantice. Mare si soarele au avut intotdeuna ceva special

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Delia! Marea e...imposibil de descris in cuvinte...doar sufletul intelege minunatia ei:X

    RăspundețiȘtergere

Tu ce zici?