vineri, 1 octombrie 2010

new year.

Anul II.

Vacanta de vara m-a ajutat sa-mi recapat increderea si puterea de a face treaba, de a fi cineva. Din senin m-am trezit cu o ambitie extraordinara de a ma dezvolta si de a-i ajuta pe altii, indiferent de cat de ocupat sunt. Ambitia m-a convins sa ma inscriu si la canto, la scoala de arte in Bucuresti. Tot ea m-a indemnat sa-mi cumpar un pian electric si sa compun. Si tot din ambitie anul II de facultate va fi cel mai frumos an din viata mea de pana acum.

Momentele de inspiratie nu le-am folosit in scris. Am preferat sa le indrept spre arta muzicii. Jucandu-ma cu clapele de la pian am reusit sa leg 4 piese care se afla pe blog, undeva mai jos. Cu toate ca pentru mine nu inseamna mare lucru, am primit foarte multe aprecieri si propuneri de a continua si a mai scoate ceva. Stiu ca in anul II de facultate voi avea enorm de multe momente de inspiratie si voi compune mai mult.

Fotografia, a doua mare pasiune a mea care, in ultima vreme, tinde sa o intreaca pe prima. Din pacate pentru unii, din fericire pentru altii. Stiu ca in anul II de facultate voi reusi sa cumpar un DSLR si sa fotografiez momente, situatii, imagini, peisaje, pe care le voi impartasi si voua, pe celalalt blog.( Silviu Pal Photography )

Pe langa acestea, muzica si fotografie, in anul II de facultate sunt liber sa fac ce-mi place.

Un an bun, dragi studenti!

Un comentariu:

Tu ce zici?