joi, 18 martie 2010

What a day!

    Azi a fost o zi foarte faina. Dimineata m-am trezit la 10, am facut un dus, am mai stat putin si apoi am mancat, in timp ce am vazut si 3 episoade din One tree hill. Apoi, vazand ca e caldut afara, am considerat ca ar fi buna o alergare...mi-am luat pantaloni scurti, un tricou si bluza de trening. Proasta alegere. Cum am iesit din scara m-a lovit un vant de imi tremurau picioarele:D. Dar nu, eu curajos, ma duc sa alerg. Ajung in parc, la lac, si dau drumul la cronometru. Alerg eu ce alerg, pro si contra vantului...dupa vreo 3 tururi ma opresc. Nu mai aveam suflu, si la cat era de frig, nu mai stiam de mine. Imi curgea si nasul si nu mai puteam respira. In fine, ma hotarasc sa ma intorc acasa sa ma imbrac. Mi-am luat geaca groasa, fes si fular:X Profitand de soare, am zis ca ar fi frumos sa invat ceva si am iesit iar afara cu niste cursuri in brate, bucuros ca o sa retin multe lucruri si o sa respir aer curat. In mod surprinzator(:-@) a inceput sa bata vantul si mi-a zburat toate foile. Imagineaza-ti cum ma simteam strangand de pe jos cursurile, imprastiate pe toata aleea. Pana la urma mi-am dat seama ca nu voi putea invata mare lucru si mi-a venit o idee: hai la Ikea. Abonamentul la RATB expira pe 25 martie, asa ca o plimbarica mica nu strica. Iau 335-ul si plec la drum. Traseul asta nu l-am facut pana acum si stateam lipit de geam sa vad pe unde merg. Eram ca un copil care a trait la tara si n-a vazut in viata lui blocuri. Am trecut si pe langa TVR, pe langa aeroportul Baneasa si pe langa reprezentata BMW & Mini:X. Am avut noroc sa prind si un apus, dar am gasit tarziu un loc mai inalt pe langa IKEA sa pot face poze. Am fost si la reprezentanta Nikon din mall. Cred ca m-am invartit pe-acolo cel putin jumatate de ora. Nu ma puteam dezlipi. Pana la urma m-am bagat in vorba si cu vanzatorul. L-am intrebat daca mai sunt locuri de munca la Nikon ca vreau si eu!!! Intr-un sfarsit am plecat, cu gandul ca ma voi intoarce curand sa mai salivez putin:D. Dupa ce am mancat chiftelute suedeze la IKEA(:X) am plecat bucuros spre casa, pastrand in minte imaginea celor 15 DSLR-uri expuse la mall...=P~

    Tot ce am facut azi a fost sa-mi ascult primul gand ce mi-a venit in minte. De mult nu am mai facut asta si cred ca e prima data cand iau decizii instantanee, fara sa stau prea mult pe ganduri. Merita sa incerci si tu asta. O sa fii surprins sa vezi ce bine te simti. Scriam intr-o postare mai demult ca daca vrei sa faci un lucru care nu l-ai mai facut niciodata, trebuie sa faci un lucru care nu l-ai mai facut niciodata! Asa, pur si simplu!

Un comentariu:

  1. Foarte tare! Si eu am facut asta odata. M-am hotarat subit sa merg acasa la mama. Mi-am facut bagajul si intr-o ora eram in autocar cu un zambet tamp pe fata ca ies din Bucuresti.
    Din pacate mama nu prea a gustat surpriza mea. S-a speriat cand m-a vazut. A crezut ca mi s-a intamplat ceva de am venit acasa fara sa anunt. :))

    RăspundețiȘtergere

Tu ce zici?