marți, 19 ianuarie 2010

Snow.

    Ninge peste tine, peste mine, peste noi.. Din nou pamantul s-a invelit cu plapuma alba si rece a zapezii..Mi-as fi dorit sa fie soare, sa ma umplu de caldura lui..mi-as fi dorit sa vad marea in orizont si sa aud sunetul valurilor atingand cu blandete firele fierbinti de nisip..
    Acum insa este frig..iarna isi face simtita prezenta de fiecare data cand are ocazia. Doar felul cum zapada curge din nori ma face sa ma bucur de acest timp; marea de fulgi de nea coboara alene catre pamant, plutind pe adierile vantului spre locuri neasteptate..unul pe o ramura de copac, altul pe stalpul unui gard, iar cei mai multi si mai multi...pe nasul meu:X Glumesc!
    A nins prea frumos astazi. Dupa ce am dat examenul am fost in parc sa ma plimb. Am ales zonele cu cea mai multa zapada si prin ele am trecut ca o masina de deszapezire. Eram in comuniune cu natura. Fulgii se asezau usor pe mine ca pe un om de zapada. Totul in jurul meu era alb, copacii, goliti de frunze in timpul toamnei, aveau nuante de negru pentru a da un pic de culoare peisajului. O minune de-a dreptul. O minune si mai mare este perfectiunea uluitoare a unui fulg de zapada. Chiar daca mi-au inghetat mainile pe camera, a fost o ora de relaxare.
    De mult nu m-am mai bucurat de minunile naturii. Astept zilele in care voi fi liber si voi putea iesi afara fara sa-mi fie frig, sa stau in razele soarelui fara sa-mi pese de nimic, sa ma intind pe iarba si sa ma uit la cer. Mi-e dor de vara...de mare, de pescarusi, de valuri...abia astept sa ajung iar acolo, pe taramul uitarii de toate, unde poti sa-ti ineci problemele si stresul si de unde poti lua pace, liniste, iubire. Pentru mine marea este si va ramane mereu locul unde legatura mea cu Raiul atinge apogeul!
    Ninge si acum...e 23:55. Cu siguranta maine dimineata vom avea si mai multa zapada. Abia astept! Poate va fi soare si voi putea face poze frumoase.

    Noapte buna, prieteni!



3 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele.Totusi eu m-am saturat de iarna si de frig.Vreau sa vina primavara 8-> Ador primavara :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt pozeleeeeeeeeeeeeeeee. Si inimioara de pe bancuta e draguta....hihihi.
    Felicitari pentru sesiune si pupici.Criss.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Halatel>:D< Si eu vreau caldura..mai e putintel si vine primavara;;)

    Multumesc si tie Criss! A fost o zi cu multa zapada atunci si exact dupa examen am hotarat sa nu ma duc direct acasa, ci sa mai ocolesc un pic. Sesiunea am terminat-o fara restante, deci sa zicem ca e bine:D Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce zici?