sâmbătă, 12 decembrie 2009

Let it snow...

Azi a nins!
Prima ninsoare din iarna asta. Nu s-a asezat decat foarte putin, insa copacii erau in majoritate o combinatie de alb si negru. Iarba din parc, inca verde, era acoperita ici si colo cu cate o palma de zapada. La primul contact fizic cu fulgii de nea am tremurat din toate incheieturile...am avut un sentiment extraordinar. In acel moment am intrat in comuniune cu tot. Fulgii erau singurii care ma puteau atinge. Simteam ca sunt singur intr-un camp intins, tot alb, si ninge peste mine cu cei mai mari si perfecti fulgi din Univers.

Mi-era dor sa simt racoarea zapezii. Sunt un iubitor impatimit de soare, dar natura este atat de fermecatoare uneori incat nu poti sa nu o iubesti in toata splendoarea ei. E minunat!

5 comentarii:

  1. azi a nins cat pentru o iarna intreaga:x

    RăspundețiȘtergere
  2. si app de prima impresie...eu am topait o dimineata intreaga:)):D

    RăspundețiȘtergere
  3. n-ar fi fost iarna fara zapada.si mie imi place zapada:X... iti ofera o multitudine de sentimente, liniste,fericire... iti terzeste amintiri frumoase... n-ar fi fost Craciun fara zapada. Craciun Fericiti!!!! be safe:*

    RăspundețiȘtergere
  4. app... sry pt lipsa, nu are rost sa-mi enumar scuzele:P... astept de la tn pareri impresii de boboc student...si cand ai nevoie sa vb cu cineva poti vb cu mn:)

    RăspundețiȘtergere
  5. e frumoasa iarna. are foarte multe secrete...iti da foarte multe stari de tot felul. poti fi foarte trist, dar poti fi si plin de pace..depinde de fiecare om, de trairile din trecut.
    Anne-Mary, Craciun fericit si tie! si multumesc pentru disponibilitate>:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu ce zici?