duminică, 29 noiembrie 2009

My Re-Creation.

Nu mai vreau sa justific lipsa mea de continuitate. Nu mai am momente numai ale mele in care sa pot scrie. Simt uneori ca lucrurile mi se intampla toate odata si nu mai fac fata. Sau totul e doar in capul meu. Am foarte multe ganduri imprastiate in toate colturile mintii si nu reusesc sa le asez in ordine. In mod clar, asta este un motiv important in indepartarea mea de lumea scrisa.

Dar acum sunt in perioada de re-creare a partii sensibile din acest punct de vedere. Continui sa astept venirea acelei linisti care sa calmeze spiritele...si cred ca acea asteptare va lua sfarsit: vine Craciunul, timpul cel mai frumos din an, perioada in care oamenii devin mai buni, isi schimba atitudinea fata de viata si parca acum iese la iveala partea sensibila a tuturor. Este greu sa nu dai macar un pic de atentie Craciunului. Este dificil de a rezista fara sa-ti pese de ce se intampla in jurul tau...cadouri, globulete, brazi impodobiti, luminite stralucitoare, stelute, zapada, colinde, focul din soba sau caldura din plapuma, multitudinea de produse specifice sarbatorilor de iarna puse in vanzare in supermarketuri si prin toate magazinele...imposibil de ignorat.

Sunt in perioada de re-creare, iar acum am un ajutor extrem de apropiat si care face tot posibilul sa ma simt bine. Ma sprijina in ceea ce fac si ma apreciaza pentru ceea ce sunt. Este un sentiment extrem de impaciuitor sa stii ca exista cineva in sufletul tau care reuseste doar prin simpla prezenta sa calmeze tulburarile interioare. Pentru asta si pentru multe altele, Multumesc!!!
ACUM, astea sunt obiectivele mele principale: pace, liniste, calm, echilibru, ordine in ganduri. Si toate se obtin iubind. Si iubire primesc in fiecare zi, din ce in ce mai mult:X


Iubeste si fa ce vrei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?